Kako mogu izbjeći neželjene pošte?

Spam. Svatko to zna, niko ne voli ga, na Spameri su to usprkos. Zašto? What's the point, gdje ako ga ionako nitko ne čita? Kad sam posljednji put 10 milijuna e-mail poruka nije poslana, JA mogao imati oko 980 naloga. To će učiniti s gomilom. Kao što možete vidjeti još uvijek postoje ljudi koji vole čitati spam. I da li se isplati? Određeni. E-mail adresa za spama su jeftini, pogotovo u Aziji. Velik popis već za 500-1000 eura. Pa, ovo poslao milijune e-poruka i dobiva \"samo\" 1000 naloga za proizvod koji košta samo 10 $. Gain = 10.000 EUR - 1000 EUR = 9.000 EUR gotovine. Uz pošiljke od 10000000 e-mail adresa. U 24 sati možete imati lijepo pokupiti Sümmchen. Sada to učiniti svaki dan i možete na kraju mjeseca čekala Lamborghini-kaufen.Ok, ali da vas mrze spama, tako da ništa ne žele učiniti, moral govori tako potpuno protiv. Što možete učiniti protiv spama? Osobno, ja to učiniti putem Gmaila. Ranije sam imao savršeno normalne emai s POP3 pristup. Ive 'pravedan sve e-poruke prosljeđuju Gmail, gdje su spama i ja mogao oprati moje poruke s POP3 za Gmail dohvatiti. Ja sam sada samo na Google Mail.Eine drugi način, to je anti-spam programima da koriste, to je često kombiniran sa AntiVirus program, da li su na snazi, kao što su neželjena pošta na Google-u, ne znam, ja ne pate pokušao. Na posljednjoj mogućnosti, po mom mišljenju najbolje je Vaša adresa e-pošte za brisanje u šumama kako bi prelazak na Alaska, nema da spama.

Original: Wie kann ich Spam vermeiden?

0 komentari: